5 Nisan 2012 Perşembe

Jack and Jill

Jack and Jill

Yapım: 2011
Komedi

Yönetmen: Dennis Dugan, Steve Koren



Jack ve ikizi Jill'i izliyoruz. Jack ikizinden nefret eder, utanır, yakınında bile istemez vs vs vs..
Adam Sandler bunu kendine neden yapmış ben onu anlayamadım? Bu filmi ile Altın Ahududu ödülünü de göğüslemiş bu sene hem erkek hem kadın kategorisinde :) Doğru tercih olmuş aslında.

Film de Johnny Deep ve Al Pacino'yu görmek süpriz oldu, kendilerini oynamışlar. Johnny Deep 5 saniyecik falan oynadı ama Al Pacino'nun bolca sahnesi vardı. Al Pacino'nun olduğu sahneler eğlenceliydi yine de özellikle tiyatrodaki sahneleri.


Katie Holmes için birşey söyleyemeyeceğim, oyuncuydu değil mi kendisi?? Kız çocuğunun her kıyafetinin aynısından elindeki bebeğinde giymesi ne takıntılı bir durumdur ayrıca o evlatlık çocuğun üzerine durmadan bir şeyler bağlama durumu? Komik değil saçmaydı. Uğraşmışlar ama olmamış sanki. O ikiz kız kardeşi kendim oynayacağım diye zorlamasaymış, bu kadar iğrenç bir hale sokmasaymış keşke, komik değil kötü olmuş.



Al Pacino için izlenir mi diye sordum kendime ama Al Pacino'nun keyifle izleyenecek bolca film varken gerek göremedim. Al Pacino bu film de ne yapıyordu Allah aşkına, ne düşündü acaba??



Filmle ilgili en elle tutulur kısım sanırım filmin başında ve sonunda ikizlerle yapılan çekimler. Çok eğlenceliydi. Bir de meksikalı büyükanne :)

IMDB Puanı: 3.4
(Zaten bu puan da yeterince fikir verir nitelikte, ben niye izledim onu da bilmiyorum!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder