31 Mart 2012 Cumartesi

The Beaver

The Beaver - Kukla

Yönetmen : Jodie Foster

Drama




Konusu kısaca şöyle: Walter Black hayatında ciddi sorunlar yaşamakta olan bir adam. Delirmeye yakın bir anında bulduğu kuklası onun yeniden insanlarla iletişim kurmasında ona yardımcı olmaya başlar ya da tam tersi onlardan uzaklaştıran bir insana dönüştürür. Kuklasını yaşayan bir varlık olarak görmeye başlaması ise onu çıkmaza sürekler. Bir yandan yaşamak için ona ihtiyacı vardır ama bir yandan da artık bu saplantı olmaya ve onsuz yaşayamayacağını düşünmesine sebep olur. Olmak istediği insana dönüşmesine yardımcı olacak tek şey o kukladır sanki.



Walter Black'i Mel Gibson canlandırıyor ki bence gayet başarılı. Filmin aynı zamanda yönetmeni de olan Jodie Foster ise eşi rolünde. İkisini de bolca seviyorum.

Uzun uzun cümleler kurmama bile gerek olmayan bir film bence. Seversiniz ya da sevmezsiniz. Hele ki kuklası ile yapmış olduğu bir konuşma var ki özellikle dikkat diyorum. Film bolca mesaj içeriyor zaten.

IMDB Puanı: 6.7

2 yorum:

  1. İki oyuncuyuda çok severim. Bu filmide yeni izledim sayılır ve sevdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severek izledim. Aslında filmin sevmeyeni de çok ama ben anlaşılamadığını düşünüyorum.

      Sil