2 Mayıs 2012 Çarşamba

The Vow

The Vow - Aşk Yemini

Yönetmen: Michael Sucsy
Dram, Romantik



Paige (Rachel McAdams) ve Leo (Channing Tatum) evli, mutlu, aşık bir çiftimiz. Geçirdikleri bir kaza sonucu Paige hafızasını kaybediyor ve Leo ile geçirdikleri yılları tamamen unutuyor.
Film de Leo'nun Paige'nin aşkını yeniden kazanma çabasını izliyoruz.

Konu gerçek bir hikayeden alınma.



Benim film ile ilgili yorumum ise, filmin tamamen şişirme olduğudur! Aman da ne harika romantik film diye diye merak uyandırdınız, bende hadi bir şans verelim dedim ama yine duvara tosladım.
Konu aslında ilginç ve gerçek olması aslında filmin ilgi çekmesi içinde büyük avantaj ki ben bu avantajın gayet iyi kullanıldığını düşünüyorum. Fakat gerisi yok.


Elimiz de zamanında avukatlık okuyan fakat hayalleri için ailesini bile geride bırakarak avukatlık eğitimini yarım bırakıp heykel sanatçısı olan bir kızımız var. Kızımız anlıyoruz ki bildiğin zengin züppe iken, esas oğlan ile kendini bulmuş, özgür ruhlu bir sanatçı olup mutlu mesut yaşıyor ama kazadan sonra yine züppe oluyor!!

Azıcık daha özenli olsa ya bu senaryolar keşke. Sonu belli zaten, zaman doldurmuşlar bazı sahneler ile bence. Hemen ortaya çıkan eski nişanlı klişesi, ailenin para teklif etmesi falan yapmayın artık bunu! Ben öyle ahış şahım bir aşk da göremedim film de.

Romantik film olsun da ne olursa olsun diyorsanız buyrun izleyin ama benim gibi azıcık mantıklı gidin yahu bıktık bu klişelerden diyorsanız bitse de gitsek kıvamında izleyebilirsiniz bu filmi.

Seçim size ait!

IMDB Puanı: 6.6

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder