30 Haziran 2012 Cumartesi

Ben bu aralar ...

Biraz Duracağım... Koşmayacağım artık..



Yolculuklara çıkıp, dönüşümü uzatacağım..


Ayçiçeklerinin açmasına mutlu olup, tarlalara dalacağım..



Bu sokaklardan denize kavuşacağım..


Bilmediğim koylara açılacağım..


Gün batımını izleyeceğim...


Bilmediğim sokaklar da kaybolacağım..


Ertelediğim tüm kitaplarımı okuyacağım..



Kendime yepyeni, masmavi bir kapı açacağım..





Filmlerim beni biraz bekleyecek...

Son 2 aydır içinde olduğum koşuşturmaya yarın itibariyle son verip, 3 hafta kaybolacağım..

Görüşmek üzere..



(Fotoğrafların tamamı bana aittir)

7 yorum:

  1. peki iyi tatilller.
    :)
    tamam sen yokken okurum seni.
    :)
    fotolar da yazdıkların da çok hoş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler :)) yalniz birakma blogumu :))

      Sil
  2. Ne güzel düşünceler, bende yapabilsem... (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah en kisa zamanda yapabilirsiniz :))

      Sil
  3. Sanırım iyi tatiller demem gerek :) planlara bayıldım

    YanıtlaSil
  4. baksanaaaa tatil yazısı yazsanaaa.
    varsa fotolar.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yazıcam, aklımda ama buraya değil sanırım. Bir blog daha düşüncem var. Burası sadece sinema kalsın, diğeri fotoğraflar, yazılar daha özel bir blog olsun. Kısa zamanda hazırlayabilirsem düşünüyorum.

      Sil